Inhuur van externen

NIPV heeft soms behoefte aan tijdelijke externe inhuur. Bijvoorbeeld omdat we bepaalde kennis nodig hebben of door een gebrek aan eigen capaciteit.

Als organisatie bieden we alle bedrijven en zelfstandigen kansen om voor ons aan de slag te gaan. Zo garanderen wij dat ons inhuurproces open en transparant is voor iedereen.

Zelfstandigen en bedrijven die personeel verhuren of detacheren kunnen via onze Dynamisch Aankoop Systeem voor de tijdelijke inhuur van extern personeel reageren op opdrachten.

Dynamisch Aankoop Systeem DAS

U kunt zich nu alvast aanmelden voor onze DAS Externe Inhuur. Onze DAS Externe inhuur is verbonden aan het platform Negometrix. Daarom zult u eerst een account moeten aanmaken bij Negometrix. Heeft u al een inlogaccount? Log dan direct in.

Heeft u nog geen account, kunt u zich bij Negometrix registreren. Dit registreren is gratis.

Daarna volgt u deze stappen:

  1. Meld u aan voor het DAS tijdelijke inhuur van extern personeel Aanmelden
  2. U kunt hier aangeven voor welke kwalificaties u offerteaanvragen wilt ontvangen
  3. U dient het Uniform Europees Aanbestedingsdocument in te vullen en te ondertekenen
  4. Vervolgens dient u akkoord te gaan met de voorwaarden die NIPV stelt
  5. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw aanmelding
  6. U ontvangt in de toekomst automatisch een uitnodiging via e-mail om een offerte uit te brengen.

Procedure

Ontvangt u via de e-mail een uitnodiging om een offerte uit te brengen? Dan vindt u op Negometrix meer informatie over de offerteaanvraag, de gunningscriteria en de procedure.

  1. U stuurt een offerte in via het DAS Externe inhuur
  2. NIPV beoordeelt uw offerte
  3. Is uw offerte een van de beste?
    Dan ontvangt u een uitnodiging voor een gesprek
  4. Iedereen die een kandidaat heeft aangeboden krijgt een bericht over gunning of afwijzing. Dit bericht komt zodra de reactietermijn is afgelopen en we alle gesprekken hebben gevoerd.

Meer informatie

Neem voor technische ondersteuning contact op met de servicedesk Negometrix, telefoon 085 20 84 666.

Bereikbaar op maandag tot en met vrijdag 8.00 – 18.00 uur.