Administratief Ondersteuner Crediteuren & Debiteuren

De functie in het kort Jouw administratieve kennis op het gebied van crediteuren en debiteuren zoeken wij voor de afdeling Financiën, Control & Inkoop binnen het NIPV. Met jouw accuratesse en servicegerichtheid zorg je samen met je collega's - financieel adviseurs, controllers, inkopers en financieel medewerkers - dat alles vlekkeloos verloopt. Benieuwd naar onze organisatie? We nodigen je graag uit om een kijkje te nemen op onze site en word je nog enthousiaster over deze veelzijdige functie.
 
  • Financiën, control en inkoop
  • Arnhem
  • 36 uur
  • MBO

Over het NIPV

Elke dag zetten we ons in voor de publieke veiligheid. We ontwikkelen passende en professionele antwoorden op actuele veiligheidsvraagstukken die ontstaan door bijvoorbeeld geopolitieke spanningen, de energietransitie en klimaatverandering. Op deze en andere thema’s verbinden en versterken we de professionals in het veiligheidsdomein via onderzoek, onderwijs, informatie en brede ondersteuning. Daarnaast hebben we een unieke positie als het gaat om de ontwikkeling en het beheer van crisismanagementsystemen en het coördineren en faciliteren van de landelijke brandweerspecialismen.
 

Wat ga je doen?

Als administratief ondersteuner crediteuren ben jij een belangrijke schakel in het team financiën, control & inkoop. Je voert zelfstandig financieel-administratieve taken uit en vragen die binnenkomen zijn bij jou in goede handen. Verstoringen maak je bespreekbaar en de gebruikers mogen op je ondersteuning rekenen. Je denkt graag mee en je neemt initiatief voor structurele verbeteringen in het proces.

Je werkzaamheden voor crediteuren:
  • beheren van de mailbox crediteuren;
  • facturen inlezen en coderen voor goedkeuring door projectleiders en budgethouders;
  • onderhouden van contacten met leveranciers en medewerkers;
  • gebruikersvragen beantwoorden ten aanzien van goedkeuren facturen, waar in het betaalproces een bepaalde factuur zich bevindt, etc.;
  • Meedenken en -doen in het voortdurend verbeteren van de processen en kwaliteit van het P2P-proces (van bestelling tot betaling).

Je werkzaamheden voor debiteuren:
  • debiteurenbestand beheren;
  • factureren vanuit de projectadministratie;
  • rappelleren en escaleren wanneer facturen niet tijdig worden betaald.

Wie ben jij?

Voor deze functie is het belangrijk dat je zelfstandig werkt en initiatief neemt. en dit combineer je moeiteloos met sparren en samenwerken. Met jouw enthousiasme steek je ook andere aan en je voelt aan wat ze nodig hebben. Hiermee zorg je voor een hoge service. Je bent innovatief, flexibel en houdt van ontwikkeling. Je weet wat er speelt op je vakgebied en je laat mensen graag zien wat er allemaal mogelijk is! Je bent proactief en signaleert zaken tijdig. Door adequaat te handelen voorkom je hiermee verstoringen. Uiteraard heb je een passie voor cijfers.  

Vanzelfsprekend heb je een passie voor cijfers! Je werkt graag met mensen samen, bent enthousiast en voelt aan wat ze nodig hebben. Hierdoor voelt iedereen zich geholpen. Je bent innovatief en flexibel: je houdt van ontwikkeling en weet wat er speelt op je vakgebied en je laat mensen graag zien wat er allemaal mogelijk is. Doordat je op tijd zaken signaleert en adequaat te handelen voorkom verstoringen. Je herkent daarnaast nog in de volgende competenties:
  • zowel goed zelfstandig als in teamverband kunnen werken;
  • initiatiefrijk;
  • flexibel;
  • proactief.
 
Verder beschik je over:
  • Je hebt een MBO(+) werk- en denkniveau, bij voorkeur aangetoond met een diploma in een financiële richting.
  • Je hebt je sporen verdiend als het gaat om crediteurenadministratie.
  • Ervaring met Exact (Globe en Synergy) en ProActis (en InvoiceCapture) is een pré.

Wat biedt NIPV jou?

  • Een uitdagende functie voor 32-36 uur per week binnen een stimulerende, collegiale en ondernemende omgeving. 
  • Dit werk doe je in eerste instantie voor de duur van één jaar. Maar als wij na dat jaar met elkaar verder willen, dan verlengen we graag je contract voor onbepaalde tijd.
  • Je salaris past binnen de cao Rijk. Je functie valt in schaal 7 (min. 3016,50 – max. € 3879,75). Het salaris wordt bepaald op basis van ervaring en competenties.
  • Daarnaast ontvang je een flexibel in te zetten individueel keuzebudget (IKB) van 16,5% van je jaarsalaris.
  • Bij een fulltime dienstverband ontvang je 144 uur wettelijk verlof aangevuld met 64 uur IKB-verlof.
  • Ruime vergoeding woon-werkverkeer à € 0,23 per kilometer en kom je met het openbaar vervoer dan wordt dit voor 100% vergoed.
  • Goede werk-privébalans door flexibele werktijden, een 36-urige werkweek en de mogelijkheid om thuis te werken.   
  • Je ontvangt een thuiswerkvergoeding van € 2,35 per dag.
  • We bieden voldoende opleidingsmogelijkheden en hebben een eigen Huisacademie.
  • Een laptop en mobiele telefoon in bruikleen.
  • Alle voordelen van cao Rijk zoals, pensioen via ABP, fietsplan, bijdrage inrichting thuiswerkplek en meer….
  • Je komt te werken in een karakteristiek monumentaal pand gelegen aan de rand van Arnhem. Midden in het groen, waar je heerlijk in je pauze kan genieten van de omgeving.
  • Een bedrijfsrestaurant met een luxe lunch voor een aantrekkelijk bedrag.
  • Binnen het NIPV is er een actieve personeelsvereniging Fikkie. Voor een kleine maandelijkse bijdrage kun jij deelnemen aan diverse activiteiten die zij organiseren. Verder organiseert het NIPV twee keer per jaar een activiteit voor het personeel.
  • Bovendien is er NIPV Jong voor medewerkers tot ongeveer 35 jaar. Zij organiseren verschillende activiteiten zoals excursies naar het werkveld van de veiligheidsregio's, maar ook borrels en andere informele bijeenkomsten.

 

Interesse?

Je weet het zeker, dit is jouw baan! Solliciteer dan vóór 17-02-2025.

Zijn wij net zo enthousiast als jij?
  • Dan volgt een sollicitatiegesprek met een selectieteam op maandag 24 februari 2025.
  • Bij het tweede gesprek sluit een HR-collega aan om de arbeidsvoorwaarden te bespreken. Dit vindt plaats op 26 februari via Teams.
  • Zet jij je handtekening daarna onder het voorstel? Dan heten we je van harte welkom bij NIPV.

Heb je vragen over de vacature? Frank Gortemaker, Teammanager Finance, Control & Inkoop helpt je graag verder. Je kunt hem bereiken via 06-13000602. Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Dan staat Maaike Welling, recruiter, je graag te woord via werkenbij@nipv.nl / 06 81938613.

Sollicitatieprocedure